夢見る宇宙

AO3:Natsuki_Makita

【翻译】【歌词】Take That - Patience

我把这首歌视作13卷后静雄的角色歌


我不相信静雄对过去的十年毫无感应,他只是需要更多的时间


给他更多的耐心吧,临也


虾米试听请戳


临也版角色歌联动:oh sunshine - beautiful









Just have a little patience

仅仅是需要一点耐心


I'm still hurting from a love I lost, 

失去所爱仍使我疼痛不已

I'm feeling your frustration. 

我正感受着你的失落

Any minute all the pain will stop. 

阵痛随时可能停止

Just hold me close inside your arms tonight, 

今夜请紧紧拥我在怀

don't be too hard on my emotions

别对我太过绝情


'Cause I need time. 

因为我需要时间

My heart is numb, has no feeling. 

我的心如此麻木,毫无知觉

So while I'm still healing, 

所以当我仍在疗伤时

Just try and have a little patience. 

就试着给我一点耐心


I really wanna start over again, 

我真想重头再来

I know you wanna be my salvation. 

我知道你就是我的救赎

The one that I can always depend. 

那个我可以去信赖倚靠的人


I'll try to be strong. Believe me, 

我会努力变得强大,相信我

I'm trying to move on, 

我会努力前进

It's complicated but understand me. 

那很复杂,但请理解我


'Cause I need time. 

因为我需要时间

My heart is numb, has no feeling. 

我的心如此麻木,毫无知觉

So while I'm still healing, 

所以在我仍在疗伤时

Just try and have a little patience. 

就试着给我一点耐心


Yeah, have a little patience, Yeah

给我一点耐心

'Cause these scars run so deep, 

毕竟这些伤痕深刻入骨

It's been hard, 

那并不容易

But I have to believe. 

但我只能相信


Have a little patience, 

给我一点耐心

Have a little patience, 

给我一点耐心


Woah, 'Cause I, I just need time, 

因为我需要时间

My heart is numb has no feeling, 

我的心如此麻木,毫无知觉

So while I'm still healing, 

所以当我仍在疗伤时

just try, and have a little patience, 

就试着,给我一点耐心


Have a little patience, 

给我一点耐心

My heart is numb has no feeling, 

我的心如此麻木,毫无知觉

So while I'm still healing

所以当我仍在疗伤时

just try and have a little... Patience

就试着给我一点,耐心






评论(3)
热度(42)

© 夢見る宇宙 | Powered by LOFTER